Перевірна робота з української мови. Аудіювання
Мета: перевірити аудіативні навички учнів; розвивати увагу, пам’ять, мислення, мовлення; виховувати інтерес до слова.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Повідомлення теми, мети уроку
III. Перевірна робота. Аудіювання
Мишенята Олівець
(Казка)
Жив-був у Володі на столі олівець. Одного разу, коли Володя вже спав, на стіл забралося Мишеня. Побачило Олівця, схопило його і потягло до своєї нори.
— Відпусти мене, будь ласка! — попросив Олівець.— Навіщо я тобі? Я дерев’яний, мене не можна їсти.
— Я тебе буду гризти! — сказало Мишеня.— В мене чешуться зуби і я маю весь час що-небудь гризти. Ось так! — і Мишеня боляче вкусило Олівця.
— Ой,— зойкнув Олівець.— Тоді дай мені можливість що-небудь намалювати востаннє, а потім роби що хочеш.
— Добре,— погодилося Мишеня,— малюй! Але потім я тебе все одно погризу на дрібні кусочки.
Гірко зітхнув Олівець і намалював кружечок.
— Це сир? — спитало Мишеня.
— Може й сир,— сказав Олівець і намалював ще три маленьких кружечки.
— Ну, звичайно, це сир, а це — дірки в ньому,— здогадалося Мишеня.
— Можливо й дірочки,— погодився Олівець і намалював ще один великий круг.
— Це яблуко! — запищало Мишеня.
— Можливо і яблуко,— відповів Олівець і намалював ще декілька видовжених кружечків.
— Я знаю — це сардельки! — закричало, облизуючись, Мишеня.— Ну, закінчуй швидше, у мене дуже чешуться зуби.
— Почекай хвилинку! — сказав Олівець.
І коли він почав малювати кутики, Мишеня закричало:
— Це схоже на ко... Не малюй більше!
Та Олівець уже намалював великі вуса...
— Та це ж справжній кіт! — пискнуло налякане Мишеня.— Рятуйте! — і кинулося до своєї нори.
З того часу Мишеня звідти не показує свого носа. А Олівець у Володі досі живе, тільки став трішки меншим.
І ти своїм олівцем спробуй намалювати такого кота на страх мишам.(243 слова)
Тестування
1. Де жив Олівець?
1) У портфелі;
2) у пеналі;
3) у Володі на столі.
2. Хто забрав Олівця?
1) Мишеня;
2) Володя;
3) сусід по парті.
3. З якими чарівними словами звернувся Олівець до Мишеняти?
1) Прошу;
2) будь ласка;
3) благаю.
4. Чому Мишеня хотіло погризти Олівця?
1) Бо було голодне;
2) бо в нього дуже свербіли зуби;
3) бо хотіло погратися.
5. У якій послідовності Мишеняті уявлялися зображувані Олівцем предмети?
1) Сир, сардельки, яблуко, кіт;
2) яблуко, сир, сардельки, кіт;
3) сир, яблуко, сардельки, кіт.
6. Яка основна думка казки?
1) Не бери чужого;
2) хто мудріший, в того й сила;
3) вчися малювати.
IV. Підсумок уроку
— Отже, чого навчає опрацьована вами казка?
Розробка уроку математики (3 клас)
Тема: Розв'язання рівнянь
Мета: - закріплювати навички розв'язання рівнянь на множення і ділення;
-поглиблювати вміння розв'язувати задачі, приклади зручним способом, узагальнити знання про геометричні фігури;
-розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, уяву учнів, вміння дотримуватись заданого темпу роботи, працювати самостійно і разом; -виховувати колективізм.
Обладнання: Лист королеви математики, ключ, розрізаний на 4 частини,
маршрут подорожі.
Зміст уроку.
І. Організаційний момент:
- Чи подобаються вам уроки математики?
- Чим саме? Чого ви навчились на цих уроках?
ІІ. Оголошення теми і мети.
- Ми завершуємо тему: "Рівняння". Нам слід повторити розв'язання прикладів, задач, які ми навчились розв'язувати протягом всіх уроків. А щоб вам було цікаво, на вас чекає подорож до країни Допитливих. Ми отримали листа від цариці всіх наук математики. Вона залишила нам маршрут до країни Допитливих, а також листа до вас. Отож читаю листа:
"Любі, діти! Шлях до країни буде нелегким, та його слід подолати, а для цього треба підтримати один одного. Тільки тоді ви зможете отримати ключ від країни Допитливих."
- Зупиняючись на кожній станції, ви будете отримувати частину ключа, а в кінці складете з цих частин ключ.
ІІІ. Хвилина чистопису.
- Якого числа відбувається подорож?
- Запишіть число 13 і продовжіть ряд далі, збільшуючи кожне число на 1
(13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22)
- Назвіть парні числа.
- Назвіть числа, які діляться на 3.
ІV. Актуалізація знань.
- Королева математики хоче перевірити вас, чи готові ви до подорожі. Не
забувайте підтримувати один одного.
1) гра "Ланцюжок"
5·3+6:7·4:2·3:9·10=20
27:3·2:3·2:4·8:1+6:10·5=15
2·10 – 4:8·7+7:3·2·0=0
- Розвиток знань.
1 станція "Програмісти"
- Обчисліть зручним способом і назвіть відповідь
289+(11+136)=436
|
(382+509) –182=709
|
578– (278+5)=295
|
(796+167)+4=967
|
- Складіть програму дій і обчисліть вирази (сам. робота)
50 – 7·3=29
|
8·3+7=31
|
9·2+12=30
|
3·4+5·4=32
|
Отримання I частини ключа
2 станція "Обчислювання машини"
- Розв'язання рівнянь
№ 1- коментовано
3 · х =27
|
16 : х =2
|
х : 3 = 6
|
24 : х =8
|
х·2 = 18
|
х : 2 =4
|
- Як знайти площу прямокутника?
- Як знайти сторону прямокутника?
Отримання II частини ключа
Фізкультхвилина.
Працювали ви старанно
Лічили, писали охайно
Стомились очі й рученята
Відпочити час, малята.
3 станція "Розумники"
1)розв'язання задач
?
І ІІ І ІІ ІІІ
17см Р-? 17 см + 8 см
17 17+8 ІІ-6
1) 17+8=25(см)- II сторона
2) 25–6=19(см)- III сторона
3) 17+25+19=61(см)- периметр
2) "Бліц турнір"
?
а)
а b а+b
?
б)
с d
c+d
m
в)
n ? m-n
a +b
г)
c ? (a+b)-с
?
д)
k k-b k+(k-b)
а
е)
b с ? а-b-c
?
е) I II III
а а+b а- с а+(а+b)+(a-c)
Отримання III частини ключа
4 станція "Творці" (Геометричний матеріал)
- Закінчіть 1 фігуру, щоб вийшов трикутник;
2 фігуру, щоб вийшов п'ятикутник;
3 фігуру, щоб вийшло 2 чотирикутники.
- Яка фігура має всі прямі кути?
- Як знайти площу прямокутника?
- Як називаються сторони прямокутника?
Отримання IV частини ключа
V. Підсумок уроку.
- Чи всі частини ключа отримали? З'єднаємо їх.
Тепер ви маєте ключ від країни Допитливих і можете відкривати нові знання у цій країні.
VІ. Домашнє завдання
Комментариев нет:
Отправить комментарий