Календарно-тематичне планування уроків
«Я у світі»
за підручником О.В. Тагліної, Г.Ж. Іванової
ІІ семестр
№ з.п.
|
Дата
|
Примітки
|
Тема уроку
|
Тема
|
|||
18.
|
20.01
|
|
Права громадянина.
|
19.
|
27.01
|
|
Обов’язки громадянина.
|
20.
|
03.02
|
|
Основні символи держави.
|
21.
|
10.02
|
|
Турбота кожного про оточення. Люди навколо мене.
|
22.
|
17.02
|
|
Турбота кожного про довкілля. Я і природа. Я і довкілля.
|
23.
|
24.02
|
|
Турбота кожного про історичну та культурну спадщину.
|
24.
|
03.03
|
|
Відповідальність за правопорушення.
|
25.
|
10.03
|
|
Подорож містом майстрів.
|
26.
|
17.03
|
|
Планета Земля – наш спільний дім.
|
27.
|
24.03
|
|
Різноманітність культур та звичаїв народів.
|
28.
|
08.04
|
|
Найближчі сусіди України.
|
29.
|
15.04
|
|
Ми – мандрівники.
|
30.
|
22.04
|
|
Подорож до Польщі. Подорож до Великої Британії.
|
31.
|
29.04
|
|
Подорож до Китаю та Індії.
|
32.
|
05.05
|
|
Усім світом охороняємо природу та природні багатства.
|
33.
|
12.05
|
|
Усім світом охороняємо культуру різних народів.
|
34.
|
19.05
|
|
Внесок українців у досягнення науки, культури та спорту.
|
35.
|
26.05
|
|
Повторення та узагальнення за
семестр.
Підбиття підсумків року.
|
Календарно-тематичне планування уроків
«Основи здоров’я»
за підручником О.В. Гнатюк
ІІ семестр
№ з.п.
|
Дата
|
Примітки
|
Тема уроку
|
Тема
|
|||
18.
|
19.01
|
|
Дії при пожежі.
|
19.
|
26.01
|
|
Поведінка під час масових шкільних заходів. Як поводитися в натовпі.
|
20.
|
02.02
|
|
Правила безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід з непередбачених
ситуацій.
|
21.
|
09.02
|
|
Безпека руху пішоходів.
|
22.
|
16.02
|
|
Сигнали регулювання дорожнього руху.
|
23.
|
23.02
|
|
Види перехресть. Рух майданами.
|
24.
|
02.03
|
|
Дорожньо-транспортні пригоди.
|
25.
|
09.03
|
|
Дорожні знаки.
|
26.
|
16.03.
|
|
Повторення та узагальнення з теми
|
27.
|
23.03.
|
|
Самооцінка і поведінка людини.
|
28.
|
06.04
|
|
Упевненість і самовпевненість.
|
29.
|
13.04
|
|
Хочу, можу, треба. Воля.
|
30.
|
20.04
|
|
Як досягти мети.
|
31.
|
27.04
|
|
Повага і самоповага.
|
32.
|
04.05
|
|
Звички і здоро’я.
|
33.
|
11.05
|
|
Розвиток творчих здібностей.
|
34.
|
18.05
|
|
Повторення та узагальнення з теми
|
35.
|
25.05
|
|
Підбиття підсумків семестру та року.
|
Календарно-тематичне планування уроків
Української мови
за підручником М.С.Вашуленко, С.Г. Дубовик,
О.І. Мельничайко
ІІ семестр
№ з.п.
|
Дата
|
Примітки
|
Тема уроку
|
Тема «Числівник.
Займенник» 13 годин
|
|||
69.
|
16.01
|
|
Поняття про числівник як частину мови.
|
70.
|
17.01
|
|
Спостереження за функціональною роллю числівників у реченні.
|
71.
|
20.01
|
|
Практичне засвоєння форм родового відмінка числівників. Питання до
кількісних і порядкових числівників.
|
72.
|
23.01
|
|
Закріплення й узагальнення мовленнєвих умінь, пов’язаних з уживанням
числівників.
|
73.
|
24.01
|
|
Займенник, як частина мови. Його основні ознаки.
|
74.
|
27.01
|
|
Урок розвитку мовлення.
|
75.
|
30.01
|
|
Особові займенники.
|
76.
|
31.01
|
|
Спостереження за вживанням особових займенників у текстах.
|
77.
|
03.02
|
|
Відмінювання особових займенників.
|
78.
|
06.02
|
|
Уживання і написання займенників з прийменниками; форми орудного відмінка
займенників 3-ої особи однини і множини.
|
79.
|
07.02
|
|
Основні ознаки займенника як частини мови. Узагальнення знань і вмінь з
теми «Займенник».
|
80.
|
10.02
|
|
Контрольна робота з мовної теми «Числівник. Займенник».
|
81.
|
13.02
|
|
Урок розвитку мовлення.
|
Тема
«Дієслово» 17 годин
|
|||
82.
|
14.02
|
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про дієслово.
|
83.
|
17.02
|
|
Загальне поняття про дієслово як частину мови.
|
84.
|
20.02
|
|
Дієслова – синоніми.
|
85.
|
21.02
|
|
Дієслова – антоніми.
|
86.
|
24.02
|
|
Вживання дієслів у прямому та переносному значеннях.
|
87.
|
27.02
|
|
Особливість речень з однорідними присудками.
|
88.
|
28.02
|
|
Особливість речень з однорідними присудками.
|
89.
|
03.03
|
|
Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового
характеру.
|
90.
|
06.03
|
|
Урок розвитку мовлення.
|
91.
|
07.03
|
|
Неозначена форма дієслова (початкова форма).
|
92.
|
10.03
|
|
Спостереження за вживанням неозначеної форми у приказках та прислів’ях.
|
93.
|
13.03
|
|
Контрольна робота: диктант.
|
94.
|
14.03
|
|
Аналіз контрольної роботи.
|
95.
|
17.03
|
|
Дієслова на –сь, -ся (літературна вимова і правопис).
|
96.
|
20.03
|
|
Урок розвитку мовлення.
|
97.
|
21.03
|
|
Тренувальні вправи з теми «Дієслово».
|
98
|
24.03
|
|
Узагальнення знань і умінь з теми «Дієслово».
|
Тема
«Прислівник» 11 годин
|
|||
99.
|
03.04
|
|
Поняття про прислівник як частину мови. Незмінність – основна ознаки
прислівників.
|
100.
|
04.04
|
|
Спостереження за роллю прислівників-синонімів у мовленні.
|
101.
|
07.04
|
|
Урок розвитку мовлення.
|
102.
|
10.04
|
|
Спостереження за роллю прислівників-антонімів у мовленні.
|
103.
|
11.04
|
|
Однорядні другорядні члени речення, виражені прислівниками.
|
104.
|
14.04
|
|
Контрольна робота: списування.
|
105.
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Спостереження за вживанням у текстах
однорідних членів речення, виражених прислівниками.
|
106.
|
18.04
|
|
Спостереження за роллю прислівників у художніх та науково-популярних
текстах.
|
107.
|
21.04
|
|
Урок розвитку мовлення.
|
108
|
24.04
|
|
Правопис найуживаніших прислівників.
|
109
|
25.04
|
|
Контрольна робота з мовної теми «Дієслово. Прислівник».
|
Тема
«Повторення вивченого за рік» 13
годин
|
|||
110.
|
28.04
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь з теми
«Прислівник».
|
111.
|
|
|
Повторення вивченого за рік.
|
112.
|
05.05
|
|
Урок розвитку мовлення.
|
113.
|
|
|
Повторення вивченого за рік.
|
114.
|
08.05
|
|
Контрольна робота: диктант.
|
115.
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення та узагальнення знань з вивчених
тем.
|
116.
|
12.05
|
|
Повторення вивченого за рік.
|
117.
|
15.05
|
|
Повторення теми «Іменник».
|
118.
|
16.05
|
|
Повторення теми «Іменник».
|
119.
|
19.05
|
|
Державна підсумкова атестація
|
120.
|
22.05
|
|
Повторення теми «Прикметник».
|
121.
|
23.05
|
|
Підсумковий урок за семестр.
|
122.
|
26.05
|
|
Підсумковий урок за рік.
|
Календарно-тематичне планування уроків
Російської мови
за підручником О.І. Самонової, В.І. Стативки,
Т.М. Полякової
ІІ семестр
№ з.п.
|
Дата
|
Примітки
|
Тема уроку
|
Тема
«Значення слова» 6 годин
|
|||
35.
|
17.01
|
|
Однозначні та багатозначні слова.
|
36.
|
20.01
|
|
Слова з прямим та переносним значенням.
|
37.
|
24.01
|
|
Стале значення слів.
|
38.
|
27.01
|
|
Вживання слів в мові.
|
39.
|
31.01
|
|
Творчий переказ самостійно прочитаного тексту.
|
40.
|
03.02
|
|
Переказ на шкільну тему.
|
Тема
«Будова слова» 6 годин
|
|||
41.
|
07.02
|
|
Значимі частини слова.
|
42.
|
10.02
|
|
Утворення слів за допомогою префікса і суфікса.
|
43.
|
14.02
|
|
Відмінності утворення слів в російській та українській мові.
|
44.
|
18.02
|
|
Повторення та узагальнення з тем «Значення слова», «Будова слова».
|
45.
|
21.02
|
|
Контрольне тестування з тем «Значення слова», «Будова
слова».
|
46.
|
25.02
|
|
Виконання вправ з прочитаного тексту мовчки.
|
Тема
«Правопис слів» (9 годин)
|
|||
47.
|
28.02
|
|
Написання ненаголошених голосних у
корені слів.
|
48.
|
03.03
|
|
Написання парних дзвінких – глухих приголосних у корені слів.
|
49.
|
07.03
|
|
Написання «ъ» та «ь» перед е, ё, ю, я, и.
|
50.
|
10.03
|
|
Позначення невимовних приголосних в корені слів.
|
51.
|
14.03
|
|
Написання слів з подвоєними приголосними в корені слів.
|
52.
|
17.03
|
|
Перенос слів з поєднанням приголосних.
|
53.
|
21.03
|
|
Списування та перевірка написаного за зразком.
|
54.
|
24.03
|
|
Повторення та узагальнення з теми «Правопис слів».
|
55.
|
04.04
|
|
Контрольне тестування з тем «Правопис слів».
|
Тема
«Художня література» (15 годин)
|
|||
56.
|
07.04
|
|
Моральні цінності.
|
57.
|
11.04
|
|
Художня література як берегиня моральних цінностей.
|
58.
|
14.04
|
|
Виявлення характерів дійових осіб, героїв літературних творів.
|
59.
|
18.04
|
|
Художні засоби тексту.
|
60.
|
21.04
|
|
Жанри художньої літератури.
|
61.
|
25.04
|
|
Контрольна робота: переказ.
|
62.
|
28.04
|
|
Власна думка з приводу прочитаного тексту.
|
63.
|
|
|
Власна думка з приводу тексту який було почуто.
|
64.
|
04.05
|
|
Висловлювання на основі життєвого досвіду.
|
65.
|
|
|
Складання діалогів.
|
66.
|
12.05
|
|
Розвиток творчих здібностей під час читання.
|
67.
|
16.05
|
|
Контрольна робота: твір
|
68.
|
19.05
|
|
Контрольна робота: аудіювання.
|
69.
|
23.05
|
|
Повторення вивчено за семестр.
|
70.
|
26.05
|
|
Підбиття підсумків року.
|
Календарно-тематичне планування уроків
«Трудове навчання»
за підручником І.М. Веремійчика, В.П. Тименка
ІІ семестр
№ з.п.
|
Дата
|
Примітки
|
Тема уроку
|
Тема
|
|||
18.
|
19.01
|
|
Робота із сучасними штучними матеріалами. Прикраси з пластику.
|
19.
|
26.01
|
|
Плетіння. «Восьминіжок».
|
20.
|
02.02
|
|
Вишивання хрестиком.
|
21.
|
09.02
|
|
Вишивання. Оздоблення виробів технікою вишивки низинкою.
|
22.
|
16.02
|
|
Вишивання низинкою. Вишивання манишки.
|
23.
|
23.02
|
|
Вишивання гладдю. Вишиті аплікації до дитячого одягу.
|
24.
|
02.03
|
|
Самообслуговування в художньому побуті. Український національний костюм.
|
25.
|
09.03
|
|
Об’ємні іграшки з тканини та ґудзиків. Виготовлення м’якої іграшки «Котик».
|
26.
|
16.03
|
|
Повторення та узагальнення з теми. Виставка робіт.
|
27.
|
23.03
|
|
Пап’є – маше. Декоративна тарілка.
|
28.
|
06.04
|
|
Дитячий графічний ігровий дизайн.
|
29.
|
13.04
|
|
Дитячий графічний ігровий дизайн.
|
30.
|
20.04
|
|
Промисловий дизайн. Технічні конструкції.
|
31.
|
27.04
|
|
Емблеми промислового дизайну (карбування).
|
32.
|
04.05
|
|
Дитячий промисловий ігровий дизайн. Промисловий дизайн «Ракета».
|
33.
|
11.05
|
|
Дитячий промисловий ігровий дизайн. Об’ємні фігури з дроту.
|
34.
|
18.05
|
|
Дитячий промисловий ігровий дизайн. Іграшки з дроту, хутра та ниток.
«Павучок».
|
35.
|
25.05
|
|
Підбиття підсумків семестру та року. Виставка дитячих робіт.
|
Календарно-тематичне планування уроків
«Природознавства»
за підручником І. В. Грущинської
ІІ семестр
№ з.п.
|
Дата
|
Примітки
|
Тема уроку
|
Тема «Природа материків та океанів» (7 годин)
|
|||
35.
|
16.01
|
|
Чим Південна Америка відрізняється від інших материків?
|
36.
|
19.01
|
|
У чому полягають неповторні риси рослинного і тваринного світу Південної
Америки?
|
37.
|
23.01
|
|
Які риси має Австралія – найсухіший материк Землі?
|
38.
|
26.01
|
|
Яких рослин і тварин можна побачити лише в Австралії?
|
39.
|
30.01
|
|
Чим Антарктида відрізняється від інших материків?
|
40.
|
02.02
|
|
Навчальний проект «Який материк ти мрієш відвідати?»Повторення та
узагальнення з теми «Природа материків та океанів».
|
41.
|
06.02
|
|
Контрольна робота з теми «Природа материків та
океанів».
|
Тема «Україна – європейська держава»(22 години)
|
|||
42.
|
09.02
|
|
Як знайти Україну на карті?
|
43.
|
13.02
|
|
На які корисні копалини багата українська земля?
|
44.
|
16.02
|
|
Які водойми є в Україні?
|
45.
|
20.02
|
|
Чим схожі всі річки?
|
46.
|
23.02
|
|
Як відрізнити рівнинну річку від гірської?
|
47.
|
27.02
|
|
Чому Чорне і Азовське моря неповторні?
|
48.
|
02.03
|
|
Яке значення водойм для життя людини?
|
49.
|
06.03
|
|
Водойми рідного краю, їхній стан та охорона.
|
50.
|
09.03
|
|
Які види ґрунтів є в Україні?
|
51.
|
13.03
|
|
Про що розповідає карта природних зон України?
|
52.
|
16.03
|
|
Яка природа в Поліссі?
|
53.
|
20.03
|
|
Яка природа Луганської області?
|
54.
|
23.03
|
|
Чому природну зону назвали лісостеповою?
|
55.
|
03.04
|
|
Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?
|
56.
|
06.04
|
|
Яка природа в степу?
|
57.
|
10.04
|
|
Які галузі господарства краще розвивати у степовій зоні?
|
58.
|
13.04
|
|
Яка природа в Карпатських та Кримських горах?
|
59.
|
|
|
Навчальний проект «Чому ліси називають «легенями планети»?»
|
60.
|
20.04
|
|
Які природні заповідники є в Україні?
|
61.
|
24.04
|
|
Навчальний проект «як охороняти природу рідного краю?»
|
62.
|
27.04
|
|
Повторення та узагальнення з теми «Україна – європейська держава»
|
63.
|
04.05
|
|
Контрольна робота з теми «Україна – європейська
держава».
|
Тема «Тіла та речовини»(8 годин)
|
|||
64.
|
08.05
|
|
У яких станах перебувають тіла і речовини?
|
65.
|
|
|
Яку будову мають речовини?
|
66.
|
11.05
|
|
Чому властивості твердих тіл, рідин і газів залежать від їхньої будови?
|
67.
|
15.05
|
|
Як людина застосовує різноманітні речовини та матеріали?
|
68.
|
18.05
|
|
Як людина застосовує різноманітні речовини та матеріали?
|
69.
|
22.05
|
|
Повторення та узагальнення з теми «Тіла та речовини».
|
70.
|
25.05
|
|
Повторення й узагальнення з теми. Підбиття підсумків семестру та року.
|
Календарно-тематичне планування уроків
«Інформатика»
за підручником М.М. Корнієнко, С.М. Крамаровської, І.Т. Зарецької
ІІ семестр
№ з.п.
|
Дата
|
Примітки
|
Тема уроку
|
Тема «Безпека дітей в інтернеті» (6 годин)
|
|||
18.
|
18.01
|
|
Мережа інтернет.
|
19.
|
25.01
|
|
Навчаємося в інтернеті.
|
20.
|
01.02
|
|
Електронне спілкування.
|
21.
|
08.02
|
|
Створення і надсилання електронних листів.
|
22.
|
15.02
|
|
Безпечна робота в інтернеті.
|
23.
|
22.02
|
|
Повторення та узагальнення з теми «Безпека дітей в інтернеті».
|
Тема «Алгоритми з розгалуженням і повторенням» (9 годин)
|
|||
24.
|
01.03
|
|
Алгоритми і виконавці.
|
25.
|
15.03
|
|
Істинні та хибні висловлювання.
|
26.
|
22.03
|
|
Логічне слідування.
|
27.
|
29.03
|
|
Алгоритми з розгалуженнями.
|
28.
|
05.04
|
|
Алгоритми з розгалуженнями.
|
29.
|
12.04
|
|
Алгоритми з циклами.
|
30.
|
19.04
|
|
Алгоритми з циклами.
|
31.
|
26.04
|
|
Створюємо гру.
|
32.
|
03.05
|
|
Повторення та узагальнення з теми «Алгоритми з розгалуженням і
повторенням».
|
Тема «Комп’ютерні
презентації» (3 години)
|
|||
33.
|
10.05
|
|
Комп’ютерні презентації.
|
34.
|
17.05
|
|
Оформлюємо комп’ютерну презентацію. Анімація об’єктів слайда.
|
35.
|
24.05
|
|
Підбиття підсумків семестру та року.
|
Календарно-тематичне планування уроків
літературного читання
за підручником О.Я. Савченко
ІІ семестр
№ з.п.
|
Дата
|
Примітки
|
Тема уроку
|
|
Тема «Як не любить той край»(16 годин)
|
||||
52.
|
16.01
|
|
Володимир Сосюра. Як не любить той край… напам’ять
|
|
53.
|
17.01
|
|
Василь Сухомлинський. Восени пахне яблуками. Читання напам’ять прозових текстів (35-40слів)
|
|
54.
|
18.01
|
|
Марко Вовчок. Літній ранок
|
|
55.
|
19.01
|
|
Урок позакласного читання. Цей
цікавий світ. (оповідання «Арктика і Антарктика»
|
|
56.
|
23.01
|
|
Михайло Коцюбинський. Літній
день
|
|
57.
|
24.01
|
|
Надія Кир’ян. Євшан
|
|
58.
|
25.01
|
|
Григір Тютюнник. Ласочка
|
|
59.
|
26.01
|
|
Григір Тютюнник. Ласочка
|
|
60.
|
30.01
|
|
Урок позакласного читання.
Поетична палітра (вірші про рідну землю)
|
|
61.
|
31.01
|
|
Тетяна Кара-Васильєва. Співуча глина (скорочено)
|
|
62.
|
01.02
|
|
Володимир Лучук. Скільки
річок в Україні?
|
|
63.
|
02.02
|
|
Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело
|
|
64.
|
06.02
|
|
Урок позакласного
читання. Село моє, для мене ти єдине.
|
|
65.
|
07.02
|
|
Степан Жупанин. Загадка-добавлянка.
Г.
Тютюнник «Дивак»
|
|
66.
|
08.02
|
|
Г. Тютюнник «лісова сторожка»
|
|
67.
|
09.02
|
|
Підсумковий урок за темою «Як не любить той край…»
|
|
Тема «Видатні українські письменники» (22 години)
|
||||
68.
|
13.02
|
|
Тарас Шевченко. Про себе
|
|
69.
|
14.02
|
|
Тарас Шевченко. Вітер віє-повіває… Вітер з гаєм розмовляє…напам’ять
|
|
70.
|
15.02
|
|
Урок позакласного читання. Поезія
Т. Г. Шевченка
|
|
71.
|
16.02
|
|
Тарас Шевченко.
Реве та стогне Дніпр широкий…
|
|
72.
|
20.02
|
|
Музей «Заповіту» Тараса Григоровича
Шевченка в Переяславі. Проект «Мандрівка шляхами Тараса Шевченка»
|
|
73.
|
21.02
|
|
О. Сенатович «Малий віз» уривок.
|
|
74.
|
22.02
|
|
Іван Франко. Дивувалась зима…
|
|
75.
|
23.02
|
|
Іван Франко. Дрімають села…напам’ять
|
|
76.
|
27.02
|
|
Іван Франко. Лисичка-кума
|
|
77.
|
28.02
|
|
Контрольна робота Навички читання мовчки (письмово)
|
|
78.
|
01.03
|
|
Урок позакласного читання. Поезія
І. Я. Франка
|
|
79.
|
02.03
|
|
Леся Українка. Конвалія (уривок)
|
|
80.
|
06.03
|
|
Леся Українка. Давня весна.
Проект «Леся Українка — поетична квітка України»
|
|
81.
|
07.03
|
|
Леся Українка. Біда навчить
|
|
82.
|
|
|
Леся Українка. Біда навчить
(продовження роботи над казкою)
|
|
83.
|
09.03
|
|
Леся Українка. Біда навчить. Складання плану, переказ
|
|
84.
|
13.03
|
|
Аудіювання
(письмово).
|
|
85.
|
14.03
|
|
О. Гончар «Людина в
степу»
|
|
86.
|
15.03
|
|
Урок позакласного читання. Поезія
Лесі Українки.
|
|
87.
|
16.03
|
|
В. Скуратівський «Як у серпні дбаємо, так зимою маємо»
|
|
88.
|
20.03
|
|
Максим Рильський. Ким хочеш бути, хлопчику, в житті?
|
|
89.
|
21.03
|
|
Підсумковий урок за темою «Видатні українські
письменники»
|
|
Тема «Розповіді про нас самих» (7 годин)
|
||||
90.
|
22.03
|
|
Байки. Мораль байки. Езоп. Двоє приятелів і ведмідь
|
|
91.
|
23.03
|
|
Леонід Глібов. Зозуля й Півень
|
|
92.
|
03.04
|
|
Контрольна робота.
Робота з літературним твором (письмово)
|
|
93.
|
04.04
|
|
Неля Шейко-Медведєва.
Лисиця,
що впала з неба (П’єса- казка
на 2 дії)
|
|
94.
|
05.04
|
|
Урок позакласного читання. С.
Руданський «Ворон і Лис»
|
|
95.
|
06.04
|
|
Неля Шейко-Медведєва.
Лисиця,
що впала з неба (П’єса- казка
на 2 дії). Інсценізація уривка з
п’єси
|
|
96.
|
10.04
|
|
Підсумковий урок за темою «Розповіді про нас самих»
|
|
Тема «Літературні казки зарубіжних письменників» (7
годин)
|
||||
97.
|
11.04
|
|
Ліна Костенко. Затишно
дітям в пазусі казок…
Олександр
Пушкін. Казка
про царя Салтана…
(уривки)
|
|
98.
|
12.04
|
|
Марія Паар «Вафельне
серце»
|
|
99.
|
13.04
|
|
Марія Паар «Вафельне серце», переказ
|
|
100.
|
|
|
Марія Паар «Вафельне серце», переказ за планом
|
|
101.
|
18.04
|
|
Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела
|
|
102.
|
19.04
|
|
Урок позакласного читання. Джеймс
Крюс «Тім Талер, або Проданий сміх»
|
|
103.
|
20.04
|
|
Підсумковий урок за темою: «Літературні казки зарубіжних письменників»
|
|
Тема «СВІТ ДИТИНСТВА В ЛІТЕРАТУРІ.
ЛЮ ДИНА ПОЧИНАЄТЬСЯ З ДОБРА»(11 годин)
|
||||
104.
|
24.04
|
|
Любов Забашта. Сказав мудрець… Анатолій Костецький. Мрія
|
|
105.
|
25.04
|
|
Анатолій Костецький. Спішу
додому
|
|
106.
|
26.04
|
|
Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов
|
|
107.
|
27.04
|
|
Всеволод Нестайко. Шура і Шурко
|
|
108.
|
|
|
Всеволод Нестайко. Шура і Шурко (продовження
роботи над
твором)
|
|
109.
|
03.05
|
|
Марія Чумарна.
Казка про друга (уривок 35-40 сл)
|
|
110.
|
|
|
Урок позакласного читання. О.
Романчук «Соловейко з одним крилом»
|
|
111.
|
04.05
|
|
Марія Чумарна. Казка про друга (продовження роботи над твором)
|
|
112.
|
08.05
|
|
Всеволод Нестайко. Із сміхом треба
бути обережним. Галина
|
|
113.
|
10.05
|
|
Микола Сингаївський. Сміх для всіх
|
|
114.
|
11.05
|
|
Перевірка навичок
читання вголос
|
|
Тема «Світ дитинства в літературі. У
кожного є співуча пір’їнка»(10
годин)
|
||||
115.
|
15.05
|
|
Василь Сухомлинський. Співуча пір’їнка
|
|
116.
|
16.05
|
|
Контрольна робота.
Навички читання вголос (усно)
|
|
117.
|
17.05
|
|
Степан Жупанин. Намалюю вітер.
|
|
118.
|
18.05
|
|
Урок позакласного читання. В.
Радзикевич «Білосніжка» (п’єса)
|
|
119.
|
22.05
|
|
Підсумкова контрольна робота (ДПА)
|
|
120.
|
23.05
|
|
Олександр Єфімов.
Тут усе є…
|
|
121.
|
24.05
|
|
Емілія Саталкіна. Кожний знає
своє
діло. Микола Сингаївський. Дощ із краплі починається
|
|
122.
|
25.05
|
|
Володимир Рутківський. Як складають вірші. Складання віршів учнями.
Підсумковий урок за темою «Світ дитинства в літературі».
Підсумковий урок за рік.
|
Календарно-тематичне планування уроків
«Мистецтво»
за підручником Л. М. Масол, О.В. Гайдамака,
Н.В. Очеретяна, О.М. Колотило
ІІ семестр
№ з.п.
|
Дата
|
Примітки
|
Тема уроку
|
Тема «Подорож країнами і континентами» (10 годин)
|
|||
18.
|
17.01
|
|
На гондолах по Італії.
|
19.
|
24.01
|
|
Подорож до Австрії та Німеччини.
|
20.
|
31.01
|
|
Франція – країна палаців, театрів та музеїв.
|
21.
|
07.02
|
|
Відпочинок та розваги англійців.
|
22.
|
14.02
|
|
Батьківщина фламенко.
|
23.
|
21.02
|
|
Казковий світ.
|
24.
|
28.02
|
|
Неповторні індійські візерунки.
|
25.
|
07.03
|
|
Східні мотиви.
|
26.
|
14.03
|
|
Ритми і кольори Африки.
|
27.
|
21.03
|
|
Мистецтво Америки.
|
Тема «Дзвони минулого, шляхи майбутнього» (8 годин)
|
|||
28.
|
04.04
|
|
Великоднє свято.
|
29.
|
11.04
|
|
Обрядові символи сивої давнини.
|
30.
|
18.04
|
|
Мистецтво крізь віки.
|
31.
|
25.04
|
|
Мистецтво крізь віки.
|
32.
|
|
|
Мистецтво крізь віки.
|
33.
|
09.05
|
|
Мистецтво майбутнього.
|
34.
|
16.05
|
|
Мистецтво майбутнього.
|
35.
|
23.05
|
|
Підбиття підсумків семестру та року.
|
Календарно-тематичне планування уроків
математики
за підручником М.В.Богданович, Г.П.Лишенко
ІІ семестр
№ з.п.
|
Дата
|
Примітки
|
Тема уроку
|
Тема «Площа» (6 годин)
|
|||
69.
|
16.01
|
|
Площа. Порівняння
плоских геометричних фігур за площею. Одиниці вимірювання площі. Вимірювання площі
палеткою
|
70.
|
17.01
|
|
Формула знаходження
площі прямокутника. Читання і запис числових
виразів. Розв’язування задач
|
71.
|
18.01
|
|
Побудова прямокутника.
Обчислення його периметра і площі. Розв’язування практично зорієнтованих задач
|
72.
|
20.01
|
|
Площа квадрата. Задачі на
знаходження площі
квадрата та складання оберненої до неї задачі
|
73.
|
23.01
|
|
Тематична контрольна робота №5
|
74.
|
24.01
|
|
Аналіз контрольної роботи. Практично зорієнтовані задачі
|
Тема «Ділення на одноцифрове число» (7 годин)
|
|||
75.
|
25.01
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Задачі на
рівномірний
прямолінійний рух
|
76.
|
27.01
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Перевірка правильності виконання
дії
ділення. Обчислення виразів. Розв’язування задачі з буквеними даними
|
77.
|
30.01
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі. Кількість цифр
у частці до початку обчислень.
Розв’язування задач на подвійне зведення
до одиниці
|
78.
|
31.01
|
|
Ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач на знаходження
площі прямокутника
та обернених до них
|
79.
|
01.02
|
|
Ділення на одноцифрове число. Дії з іменованими числами.
Розв’язування задач на рівномірний прямолінійний рух двох
тіл у різних
напрямках
|
80.
|
03.02
|
|
Ділення на одноцифрове число. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на рух у різних напрямках
|
81.
|
06.02
|
|
Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове з остачею. Розв’язування складених задач на рух у різних напрямках.
|
Тема «Дроби» (7 годин)
|
|||
82.
|
07.02
|
|
Поняття «дріб». Читання
та запис дробів.
Обчислення виразів зі змінною. Розв’язування задач
|
83.
|
08.02
|
|
Чисельник і знаменник дробу. Порівняння дробів.
Побудова
відрізків заданої
довжини. Розв’язування задач
|
84.
|
10.02
|
|
Знаходження
дробу від числа.
Розв’язування задач на
знаходження дробу від числа
|
85.
|
13.02
|
|
Дроби, які дорівнюють одиниці. Порівняння дробів.
Знаходження значення виразу
з буквою, що повторюється два рази. Розв’язування задач
|
86.
|
14.02
|
|
Знаходження числа за величиною його дробу. Розв’язування
практично зорієнтованих задач
|
87.
|
15.02
|
|
Тематична контрольна робота №6
|
88.
|
17.02
|
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого
|
Тема «ПИСЬМОВЕ
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ
БАГАТОЦИФРОВОГО ЧИСЛА НА
ДВОЦИФРОВЕ» (26 годин)
|
|||
89.
|
20.02
|
|
Множення на круглі числа: 1290 · 70.
Складені задачі, розв’язання яких вимагає знаходження дробу від числа
|
90.
|
21.02
|
|
Множення на круглі числа 1290 · 70. Кількість цифр у добутку до початку виконання обчислень. Складені
задачі, розв’язання яких
вимагає знаходження
числа за величиною його дробу
|
91.
|
22.02
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Обчислення виразів
на порядок дій. Розв’язування задач на сумісні дії
|
92.
|
24.02
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Дії з іменованими числами.
Задачі на зведення до одиниці
|
93.
|
27.02
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове з остачею. Задачі на рух у різних напрямках. Задачі на знаходження
площі прямокутника
|
94.
|
28.02
|
|
Ділення
багатоцифрових чисел на
одноцифрове. Розв’язування задач опрацьованих видів
|
95.
|
01.03
|
|
Множення на круглі числа. Розв’язування рівнянь. Підготов- ка до розв’язування задач на пропорційне ділення
|
96.
|
03.03
|
|
Задачі
на пропорційне ділення. Письмове множення на круглі числа
|
97.
|
06.03
|
|
Множення на круглі числа. Задачі на пропорційне ділення
|
98.
|
07.03
|
|
Ділення багатоцифрових чисел
на круглі числа 14 560 : 70. Задачі на пропорційне ділення
|
99.
|
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на круглі числа. Обчислення виразів на
порядок виконання дій. Складені задачі опрацьованих видів
|
100.
|
10.03
|
|
Ділення багатоцифрових
чисел на
круглі у випадку, коли в частці є нулі. Порівняння задач на пропорційне ділення
|
101.
|
13.03
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на круглі. Дії з іменованими
числами. Розв’язування задач з
буквеними даними
|
102.
|
14.03
|
|
Множення і
ділення на круглі числа. Розв’язування задач на
пропорційне ділення. Вирази на порядок дій. Дії з іменованими числами
|
103.
|
15.03
|
|
Тематична
контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень
|
104.
|
17.03
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого
|
105.
|
20.03
|
|
Письмове множення багатоцифрового числа на
двоцифрове. Задачі на знаходження
невідомих за двома різницями
|
106.
|
21.03
|
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрове. Розв’язування задач на знаходження невідомих за двома
різницями
|
107.
|
22.03
|
|
Множення на двоцифрове число. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач опрацьованих видів
|
108.
|
24.03
|
|
Множення на двоцифрове число. Розв’язування задач на знаходження площі
і периметра прямокутника і квадрата
|
109.
|
03.04
|
|
Множення на
двоцифрове число. Розв’язування задач на рівномірний прямолінійний рух тіл в одному і в різних напрямках
|
110.
|
04.04
|
|
Множення на двоцифрове число. Розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями
|
111.
|
05.04
|
|
Множення на двоцифрове число. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач опрацьованих видів
|
112.
|
07.04
|
|
Множення на двоцифрове число. Обчислення виразів
на порядок дій.
Розв’язування задач різних видів
|
113.
|
10.04
|
|
Множення на двоцифрове число. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного
|
114.
|
11.04
|
|
Множення на двоцифрове число. Обчислення виразів
зі змінною. Розв’язування задач різних видів
|
115.
|
12.04
|
|
Тематична контрольна робота №7
|
116.
|
14.04
|
|
Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого
|
117.
|
18.04
|
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на
двоцифрове. Розв’язування задач на пропорційне ділення
|
118.
|
19.04
|
|
Письмове ділення
багатоцифрових чисел на
двоцифрове. Задачі на знаходження дробу
числа і числа за величиною
його дробу
|
119.
|
|
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на
двоцифрове. Задачі на сумісні дії
|
120.
|
21.04
|
|
Письмове ділення
багатоцифрових чисел на
двоцифрове. Дії з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел.
Розв’язування задач опрацьованих видів
|
121.
|
24.04
|
|
Письмове ділення
багатоцифрових чисел на
двоцифрове. Перевірка правильності виконання
дії ділення. Розв’язування
задач опрацьованих видів
|
122.
|
25.04
|
|
Письмове ділення на
двоцифрове число. Випадки, коли в записі частки є нулі (304 500 : 75, 45 066 : 74).
|
123.
|
26.04
|
|
Задачі на обчислення довжини сторони прямокутника
за відомим периметром і довжиною однієї з його сторін.
|
124.
|
28.04
|
|
Задачі на обчислення довжини сторони прямокутника
за відомим периметром і довжиною однієї з його сторін.
|
125.
|
|
|
Задачі на обчислення довжини сторони прямокутника
за відомим периметром і довжиною однієї з його сторін.
|
126.
|
03.05
|
|
Письмове ділення на двоцифрове число. Обчислення
виразів на порядок
дій. Розв’язування задач опрацьованих видів
|
127.
|
|
|
Письмове множення і ділення багатоцифрових
чисел на
двоцифрове. Закріплення. Розв’язування задач
|
128.
|
05.05
|
|
Ділення з
остачею. Властивість остачі. Обчислення числових
нерівностей способом добору. Розв’язування задач опрацьованих видів
|
129.
|
|
|
Задачі на обчислення довжини
сторони прямокутника
за відомим периметром і довжиною однієї з його сторін.
|
130.
|
08.05
|
|
Тематична контрольна робота №8
|
131.
|
10.05
|
|
Аналіз контрольної
роботи. Підготовка до ДПА.
|
132.
|
12.05
|
|
Підсумкова контрольна робота (ДПА)
|
133.
|
15.05
|
|
Аналіз контрольної
роботи. Систематизація
вивченого
|
134.
|
16.05
|
|
Перевірка ділення з остачею.
|
135.
|
17.05
|
|
Розв’язування задач геометричного змісту
|
136.
|
19.05
|
|
Перевірка ділення з остачею.
|
137.
|
22.05
|
|
Повторення і закріплення вивченого за рік
|
138.
|
23.05
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого за рік
|
139.
|
24.05
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого за рік
|
140.
|
26.05
|
|
Підсумковий урок за рік
|
Календарно-тематичне планування уроків
«Фізичної культури»
ІІ семестр
№ з.п.
|
Дата
|
Примітки
|
Тема уроку
|
52
|
16.01
|
|
Бесіда «Правила поведінки в спортивній залі». ЗРВ.Рухливі ігри.
|
Гандбол
|
|||
53
|
18.01
|
1
|
Гандбол. Бесіда «Правила поведінки та техніки безпеки на заняттях
гандболу. Основні правила гри у гандбол». Організовуючі та загальнопідготовчі
вправи. Ведення м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома
руками.
|
54
|
20.01
|
1
|
Гандбол. Бесіда «Видатні українські гандболісти». Ведення м’яча. Передача
м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками. Кидок м’яча у ворота з
місця та з 2-3-х кроків.
|
55
|
23.01
|
1
|
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча.
Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок
м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
|
56
|
25.01
|
1
|
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча.
Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок
м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
|
57
|
27.01
|
1
|
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча.
Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок
м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
|
58
|
30.01
|
1
|
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча.
Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок
м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
|
59
|
01.02
|
1
|
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча.
Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок
м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
|
60
|
03.02
|
1
|
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча.
Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок
м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
|
61
|
06.02
|
1
|
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча.
Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок
м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
|
62
|
08.02
|
1
|
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча.
Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок
м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
|
Футбол
|
|||
63
|
10.02
|
1
|
Футбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Акробатичні вправи.
Техніка ведення м’яча вісімкою. Відволікальні дії: фінт без м’яча, фінт з
м’ячем. Вкидання м’яча з місця, з кроку на точність. Відбирання м’яча
вибиванням у суперника. Удари по м’ячу головою. Тактична підготовка:
індивідуальні дії без м’яча «відкриванням і закриванням».
|
64
|
13.02
|
1
|
Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Акробатичні вправи. Техніка
ведення м’яча вісімкою.
|
65
|
15.02
|
1
|
Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Техніка ведення м’яча між
стійками. Відволікальні дії. Техніка гри воротаря: вкидання м’яча з місця,
знизу, згори.
|
66
|
17.02
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Акробатичні вправи. Техніка ведення м’яча
вісімкою, між стійками. Відбирання м’яча вибиванням у суперника, коли
суперник рухається ліворуч та праворуч від гравця.. Удари по м’ячу головою з
розбігу.Рухлива гра .
|
67
|
20.02
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Акробатичні вправи. Техніка ведення м’яча
вісімкою, між стійками. Відбирання м’яча вибиванням у суперника, коли
суперник рухається ліворуч та праворуч від гравця.Рухлива гра .
|
68
|
22.02
|
1
|
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Акробатичні вправи. Техніка
ведення м’яча. Відволікальні дії: фінти з м’ячем. Вкидання м’яча з кроку ноги
чи на хід товариша. Відбирання м’яча вибиванням у суперника, коли суперник
рухається назустріч. Рухлива гра.
|
69
|
24.02
|
1
|
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Акробатичні вправи. Техніка
ведення м’яча. Відволікальні дії: фінти з м’ячем. Рухливі ігри.
|
70
|
27.02
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Акробатичні вправи. Техніка ведення м’яча.
Відволікальні дії: оббігання м’яча, що рухається назустріч. Рухлива гра.
|
71
|
01.03
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування правильної постави.
Техніка ведення м’яча. Техніка гри воротаря. Рухливі ігри.
|
72
|
03.03
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування правильної постави.
Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії: фінт відходом, ударом, зупинкою.
Вкидання м’яча з кроку на точність, з кроку в ноги чи на хід товариша. Рухливі
ігри.
|
73
|
06.03
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування правильної постави.
Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії: фінт відходом, ударом, зупинкою.
|
74
|
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для координації рухів. Техніка
ведення м’яча. Відволікальні дії: фінти з м’ячем. Тактична підготовка:
визначення та розуміння ігрових ситуацій, у яких доцільне ведення м’яча,
передача м’яча та обведення суперника. Групові дії.
|
75
|
10.03
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для координації рухів. Техніка
ведення м’яча. Відволікальні дії: фінти з м’ячем. Відбирання м’яча вибиванням
у суперника. Удари по м’ячу головою. Жонглювання м’ячем. Тактична підготовка:
визначення та розуміння ігрових ситуацій, у яких доцільне ведення м’яча,
передача м’яча та обведення суперника. Групові дії.
|
76
|
13.03
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для координації рухів. Техніка
ведення м’яча. Відволікальні дії: фінти з м’ячем. Відбирання м’яча вибиванням
у суперника. Рухливі ігри.
|
77
|
15.03
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для м’язів стопи. Техніка ведення
м’яча. Відволікальні дії. Відбирання м’яча вибиванням у суперника. Рухливі
ігри.
|
78
|
17.03
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для м’язів стопи. Техніка ведення
м’яча. Відволікальні дії. Вкидання м’яча з кроку на точність. Відбирання
м’яча вибиванням у суперника. Удари по м’ячу головою.
|
79
|
20.03
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для м’язів стопи. Техніка ведення
м’яча. Відволікальні дії. Вкидання м’яча з кроку на точність.
|
80
|
22.03
|
1
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні
вправи. Вправи для м’язів стопи. Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії.
Вкидання м’яча з кроку на точність. Відбирання м’яча вибиванням у суперника. Рухливі
ігри.
|
81
|
24.03
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Рухлива гра «Не давай м’яча ведучому».
Відволікальні дії. Відбирання м’яча вибиванням у суперника.
|
82
|
03.04
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Рухлива гра «Не давай м’яча ведучому».
Ігри для навчання техніки гри у футбол.
|
83
|
05.04
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Рухлива гра «Не давай м’яча ведучому».
Ігри для навчання техніки гри у футбол.
|
84
|
07.04
|
1
|
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи. Рухлива гра «Не давай м’яча ведучому».
Ігри для навчання техніки гри у футбол.
|
85
|
10.04
|
1
|
Міні-футбол у школі.
|
86
|
12.04
|
1
|
Міні-футбол у школі.
|
87
|
14.04
|
1
|
Міні-футбол у школі.
|
Туризм. Легка атлетика і вправи
комплексного тесту
|
|||
88
|
19.04
|
1
|
Туризм. Правила техніки безпеки під час занять туризмом. Гігієна туриста.
Загальні гігієнічні вимоги. Підготовка групового та особистого спорядження до
туристичного походу. Упакування спорядження та укладання рюкзака.
Встановлення намету. Рух у похідному строї зі зміною темпу руху.
|
89
|
|
1
|
Туризм. Комплектація похідної аптеки. Чергування ходьби й бігу. Ходьба й
біг по пересічній місцевості. Вилізання на горизонтальні та вертикальні
перешкоди. Упакування спорядження та укладання рюкзака. Встановлення намету.
Рух у похідному строї зі зміною темпу руху. Зупинки для відпочинку.
|
90
|
21.04
|
1
|
Туризм. Комплектація похідної аптеки. Чергування ходьби й бігу. Ходьба й
біг по пересічній місцевості. Вилізання на горизонтальні та вертикальні
перешкоди. Упакування спорядження та укладання рюкзака. Встановлення намету.
Рух у похідному строї зі зміною темпу руху. Зупинки для відпочинку.
|
91
|
24.04
|
1
|
Марш «Стежками здоров’я». Нестандартний урок.
|
92
|
26.04
|
1
|
Марш «Стежками здоров’я». Нестандартний урок.
|
93
|
28.04
|
1
|
Марш «Стежками здоров’я». Нестандартний урок.
|
94
|
03.05
|
1
|
Легка атлетика. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Високий
старт. Стартовий розбіг. Біг на дистанції. Фінішування. Спеціальні вправи
бігуна. Стрибок у довжину з розбігу, зігнувши ноги. Стрибок з місця через
перепону. Метання малого м’яча «із-за спини через плече». Метання малого
м’яча на дальність у коридор завширшки
|
95
|
|
1
|
Легка атлетика. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Високий
старт. Стартовий розбіг. Біг на дистанції. Фінішування. Спеціальні вправи
бігуна. Стрибок у довжину з розбігу, зігнувши ноги. Стрибок у висоту з
прямого розбігу, зігнувши ноги. Стрибок з місця через перепону. Контрольний
навчальний норматив і вимога: малого м’яча на дальність у коридор завширшки
|
96
|
05.05
|
1
|
Легка атлетика. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Стартовий
розбіг. Біг на дистанції. Фінішування. Спеціальні вправи бігуна. Стрибок у
довжину з розбігу, зігнувши ноги. Стрибок у висоту з прямого розбігу,
зігнувши ноги. Стрибок у висоту з косого розбігу переступанням. Метання
малого м’яча у вертикальну і горизонтальну ціль.
|
97
|
08.05
|
1
|
Вправи комплексного тесту оцінки стану фізичної підготовленості.
Організовуючі вправи. Стройові та загальнопідготовчі вправи. Швидкість: біг
на
|
98
|
10.05
|
1
|
Вправи комплексного тесту оцінки стану фізичної підготовленості.
Гнучкість: нахил тулуба вперед з положення сидячи. Підтягування. «Човниковий
біг» 4х9 м. Стрибок у довжину з місця.
|
99
|
12.05
|
1
|
Вправи комплексного тесту оцінки стану фізичної підготовки. Сила:
підтягування на високій (хл.) та низькій (д.) перекладині (К.). Витривалість:
біг на
|
100
|
15.05
|
1
|
Вправи комплексного тесту оцінки
стану фізичної підготовленості. Спритність: «човниковий біг» 4х9 м.
Гнучкість: нахил тулуба вперед з положення сидячи. Швидкісно-силові якості:
стрибок у довжину з місця або метання тенісного м’яча на дальність.
|
101
|
17.05
|
1
|
Вправи комплексного тесту оцінки стану фізичної підготовленості.
Швидкісно-силові якості: стрибок у довжину з місця або метання тенісного
м’яча на дальність. Сила: підтягування на високій (хл.) та низькій Н
|
102
|
20.05
|
1
|
Вправи комплексного тесту оцінки стану фізичної підготовленості.
Швидкісно-силові якості: стрибок у довжину з місця або метання тенісного
м’яча на дальність. Сила: підтягування на високій (хл.) та низькій Н
|
103
|
22.05
|
1
|
Вправи комплексного тесту оцінки стану фізичної підготовленості.
Швидкісно-силові якості: стрибок у довжину з місця або метання тенісного
м’яча на дальність. Сила: підтягування на високій (хл.) та низькій Н
|
104
|
24.05
|
1
|
Фізкультурно-спортивне свято «Веселий стадіон».
|
105
|
26.05
|
1
|
Підсумковий урок за рік.
|
Види перевірних робіт у 4 класі
ІІ семестр
Предмет
|
Вид роботи
|
Дата
|
Українська мова
|
Контрольна робота з
мовної теми
|
10.02
|
Диктант
|
13.03
|
|
Списування
|
14.04
|
|
Контрольна робота з
мовної теми
|
25.04
|
|
Диктант
|
08.05
|
|
ДПА
|
|
|
Літературне читання
|
Напам’ять
|
16.01
|
Читання напам’ять прозових
текстів
|
17.01
|
|
Напам’ять
|
14.02
|
|
Напам’ять
|
23.02
|
|
Контрольна робота.
Навички читання мовчки (письмово)
|
28.02
|
|
Аудіювання (письмово)
|
13.03
|
|
Контрольна робота з
літературним твором
|
03.04
|
|
Контрольна робота.
Навички читання вголос (усно)
|
16.05
|
|
ДПА
|
|
|
Математика
|
Тематична контрольна
робота №5
|
23.01
|
Тематична контрольна
робота №6
|
15.02
|
|
Тематична контрольна
робота з перевірки сформованості
навичок усних обчислень
|
15.03
|
|
Тематична контрольна
робота №7
|
12.04
|
|
Тематична контрольна
робота №8
|
08.05
|
|
ДПА
|
|
|
Російська мова
|
Контрольне тестування
|
21.02
|
Контрольне тестування
|
04.04
|
|
Переказ
|
25.04
|
|
Твір
|
16.05
|
|
Аудіювання
|
19.05
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий