Календарне планування

Календарно-тематичне планування уроків
«Я у світі»
за підручником О.В. Тагліної, Г.Ж. Іванової
ІІ семестр

№ з.п.
Дата
Примітки
Тема уроку
Тема
18.
20.01

Права громадянина.
19.
27.01

Обов’язки громадянина.
20.
03.02

Основні символи держави.
21.
10.02

Турбота кожного про оточення. Люди навколо мене.
22.
17.02

Турбота кожного про довкілля. Я і природа. Я і довкілля.
23.
24.02

Турбота кожного про історичну та культурну спадщину.
24.
03.03

Відповідальність за правопорушення.
25.
10.03

Подорож містом майстрів.
26.
17.03

Планета Земля – наш спільний дім.
27.
24.03

Різноманітність культур та звичаїв народів.
28.
08.04

Найближчі сусіди України.
29.
15.04

Ми – мандрівники.
30.
22.04

Подорож до Польщі. Подорож до Великої Британії.
31.
29.04

Подорож до Китаю та Індії.
32.
05.05

Усім світом охороняємо природу та природні багатства.
33.
12.05

Усім світом охороняємо культуру різних народів.
34.
19.05

Внесок українців у досягнення науки, культури та спорту.
35.
26.05

Повторення та узагальнення за семестр.
Підбиття підсумків року.














Календарно-тематичне планування уроків
«Основи здоров’я»
за підручником О.В. Гнатюк
ІІ семестр

№ з.п.
Дата
Примітки
Тема уроку
Тема
18.
19.01

Дії при пожежі.
19.
26.01

Поведінка під час масових шкільних заходів. Як поводитися в натовпі.
20.
02.02

Правила безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід з непередбачених ситуацій.
21.
09.02

Безпека руху пішоходів.
22.
16.02

Сигнали регулювання дорожнього руху.
23.
23.02

Види перехресть. Рух майданами.
24.
02.03

Дорожньо-транспортні пригоди.
25.
09.03

Дорожні знаки.
26.
16.03.

Повторення та узагальнення з теми
27.
23.03.

Самооцінка і поведінка людини.
28.
06.04

Упевненість і самовпевненість.
29.
13.04

Хочу, можу, треба. Воля.
30.
20.04

Як досягти мети.
31.
27.04

Повага і самоповага.
32.
04.05

Звички і здоро’я.
33.
11.05

Розвиток творчих здібностей.
34.
18.05

Повторення та узагальнення з теми
35.
25.05

Підбиття підсумків семестру та року.


















Календарно-тематичне планування уроків
Української мови
за підручником М.С.Вашуленко, С.Г. Дубовик,
О.І. Мельничайко
ІІ семестр
№ з.п.
Дата
Примітки
Тема уроку
Тема «Числівник. Займенник» 13 годин
69.
16.01

Поняття про числівник як частину мови.
70.
17.01

Спостереження за функціональною роллю числівників у реченні.
71.
20.01

Практичне засвоєння форм родового відмінка числівників. Питання до кількісних і порядкових числівників.
72.
23.01

Закріплення й узагальнення мовленнєвих умінь, пов’язаних з уживанням числівників.
73.
24.01

Займенник, як частина мови. Його основні ознаки.
74.
27.01

Урок розвитку мовлення.
75.
30.01

Особові займенники.
76.
31.01

Спостереження за вживанням особових займенників у текстах.
77.
03.02

Відмінювання особових займенників.
78.
06.02

Уживання і написання займенників з прийменниками; форми орудного відмінка займенників 3-ої особи однини і множини.
79.
07.02

Основні ознаки займенника як частини мови. Узагальнення знань і вмінь з теми «Займенник».
80.
10.02

Контрольна робота з мовної теми «Числівник. Займенник».
81.
13.02

Урок розвитку мовлення.
Тема «Дієслово»  17 годин
82.
14.02

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про дієслово.
83.
17.02

Загальне поняття про дієслово як частину мови.
84.
20.02

Дієслова – синоніми.
85.
21.02

Дієслова – антоніми.
86.
24.02

Вживання дієслів у прямому та переносному значеннях.
87.
27.02

Особливість речень з однорідними присудками.
88.
28.02

Особливість речень з однорідними присудками.
89.
03.03

Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру.
90.
06.03

Урок розвитку мовлення.
91.
07.03

Неозначена форма дієслова (початкова форма).
92.
10.03

Спостереження за вживанням неозначеної форми у приказках та прислів’ях.
93.
13.03

Контрольна робота: диктант.
94.
14.03

Аналіз контрольної роботи.
95.
17.03

Дієслова на –сь, -ся (літературна вимова і правопис).
96.
20.03

Урок розвитку мовлення.
97.
21.03

Тренувальні вправи з теми «Дієслово».
98
24.03

Узагальнення знань і умінь з теми «Дієслово».
Тема «Прислівник»   11 годин
99.
03.04

Поняття про прислівник як частину мови. Незмінність – основна ознаки прислівників.
100.
04.04

Спостереження за роллю прислівників-синонімів у мовленні.
101.
07.04

Урок розвитку мовлення.
102.
10.04

Спостереження за роллю прислівників-антонімів у мовленні.
103.
11.04

Однорядні другорядні члени речення, виражені прислівниками.
104.
14.04

Контрольна робота: списування.
105.


Аналіз контрольної роботи. Спостереження за вживанням у текстах однорідних членів речення, виражених прислівниками.
106.
18.04

Спостереження за роллю прислівників у художніх та науково-популярних текстах.
107.
21.04

Урок розвитку мовлення.
108
24.04

Правопис найуживаніших прислівників.
109
25.04

Контрольна робота з мовної теми «Дієслово. Прислівник».
Тема «Повторення вивченого за рік»   13 годин
110.
28.04

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь з теми «Прислівник».
111.


Повторення вивченого за рік.
112.
05.05

Урок розвитку мовлення.
113.


Повторення вивченого за рік.
114.
08.05

Контрольна робота: диктант.
115.


Аналіз контрольної роботи. Повторення та узагальнення знань з вивчених тем.
116.
12.05

Повторення вивченого за рік.
117.
15.05

Повторення теми «Іменник».
118.
16.05

Повторення теми «Іменник».
119.
19.05

Державна підсумкова атестація
120.
22.05

Повторення теми «Прикметник».
121.
23.05

Підсумковий урок за семестр.
122.
26.05

Підсумковий урок за рік.






















































Календарно-тематичне планування уроків
Російської мови
за підручником О.І. Самонової, В.І. Стативки,
Т.М. Полякової
ІІ семестр

№ з.п.
Дата
Примітки
Тема уроку
Тема «Значення слова» 6 годин
35.
17.01

Однозначні та багатозначні слова.
36.
20.01

Слова з прямим та переносним значенням.
37.
24.01

Стале значення слів.
38.
27.01

Вживання слів в мові.
39.
31.01

Творчий переказ самостійно прочитаного тексту.
40.
03.02

Переказ на шкільну тему.
Тема «Будова слова» 6 годин
41.
07.02

Значимі частини слова.
42.
10.02

Утворення слів за допомогою префікса і суфікса.
43.
14.02

Відмінності утворення слів в російській та українській мові.
44.
18.02

Повторення та узагальнення з тем «Значення слова», «Будова слова».
45.
21.02

Контрольне тестування з тем «Значення слова», «Будова слова».
46.
25.02

Виконання вправ з прочитаного тексту мовчки.
Тема «Правопис слів» (9 годин)
47.
28.02

Написання ненаголошених голосних  у корені слів.
48.
03.03

Написання парних дзвінких – глухих приголосних у корені слів.
49.
07.03

Написання «ъ» та «ь» перед е, ё, ю, я, и.
50.
10.03

Позначення невимовних приголосних в корені слів.
51.
14.03

Написання слів з подвоєними приголосними в корені слів.
52.
17.03

Перенос слів з поєднанням приголосних.
53.
21.03

Списування та перевірка написаного за зразком.
54.
24.03

Повторення та узагальнення з теми «Правопис слів».
55.
04.04

Контрольне тестування з тем «Правопис слів».
Тема «Художня література» (15 годин)
56.
07.04

Моральні цінності.
57.
11.04

Художня література як берегиня моральних цінностей.
58.
14.04

Виявлення характерів дійових осіб, героїв літературних творів.
59.
18.04

Художні засоби тексту.
60.
21.04

Жанри художньої літератури.
61.
25.04

Контрольна робота: переказ.
62.
28.04

Власна думка з приводу прочитаного тексту.
63.


Власна думка з приводу тексту який було почуто.
64.
04.05

Висловлювання на основі життєвого досвіду.
65.


Складання діалогів.
66.
12.05

Розвиток творчих здібностей під час читання.
67.
16.05

Контрольна робота: твір
68.
19.05

Контрольна робота: аудіювання.
69.
23.05

Повторення вивчено за семестр.
70.
26.05

Підбиття підсумків року.



















                                                   



















Календарно-тематичне планування уроків
«Трудове навчання»
за підручником І.М. Веремійчика, В.П. Тименка
ІІ семестр

№ з.п.
Дата
Примітки
Тема уроку
Тема
18.
19.01

Робота із сучасними штучними матеріалами. Прикраси з пластику.
19.
26.01

Плетіння. «Восьминіжок».
20.
02.02

Вишивання хрестиком.
21.
09.02

Вишивання. Оздоблення виробів технікою вишивки низинкою.
22.
16.02

Вишивання низинкою. Вишивання манишки.
23.
23.02

Вишивання гладдю. Вишиті аплікації до дитячого одягу.
24.
02.03

Самообслуговування в художньому побуті. Український національний костюм.
25.
09.03

Об’ємні іграшки з тканини та ґудзиків. Виготовлення мякої іграшки «Котик».
26.
16.03

Повторення та узагальнення з теми. Виставка робіт.
27.
23.03

Пап’є – маше. Декоративна тарілка.
28.
06.04

Дитячий графічний ігровий дизайн.
29.
13.04

Дитячий графічний ігровий дизайн.
30.
20.04

Промисловий дизайн. Технічні конструкції.
31.
27.04

Емблеми промислового дизайну (карбування).
32.
04.05

Дитячий промисловий ігровий дизайн. Промисловий дизайн «Ракета».
33.
11.05

Дитячий промисловий ігровий дизайн. Об’ємні фігури з дроту.
34.
18.05

Дитячий промисловий ігровий дизайн. Іграшки з дроту, хутра та ниток. «Павучок».
35.
25.05

Підбиття підсумків семестру та року. Виставка дитячих робіт.










Календарно-тематичне планування уроків
«Природознавства»
за підручником І. В. Грущинської
ІІ семестр

№ з.п.
Дата
Примітки
Тема уроку
Тема «Природа материків та океанів» (7 годин)
35.
16.01

Чим Південна Америка відрізняється від інших материків?
36.
19.01

У чому полягають неповторні риси рослинного і тваринного світу Південної Америки?
37.
23.01

Які риси має Австралія – найсухіший материк Землі?
38.
26.01

Яких рослин і тварин можна побачити лише в Австралії?
39.
30.01

Чим Антарктида відрізняється від інших материків?
40.
02.02

Навчальний проект «Який материк ти мрієш відвідати?»Повторення та узагальнення з теми «Природа материків та океанів».
41.
06.02

Контрольна робота з теми «Природа материків та океанів».
Тема «Україна – європейська держава»(22 години)
42.
09.02

Як знайти Україну на карті?
43.
13.02

На які корисні копалини багата українська земля?
44.
16.02

Які водойми є в Україні?
45.
20.02

Чим схожі всі річки?
46.
23.02

Як відрізнити рівнинну річку від гірської?
47.
27.02

Чому Чорне і Азовське моря неповторні?
48.
02.03

Яке значення водойм для життя людини?
49.
06.03

Водойми рідного краю, їхній стан та охорона.
50.
09.03

Які види ґрунтів є в Україні?
51.
13.03

Про що розповідає карта природних зон України?
52.
16.03

Яка природа в Поліссі?
53.
20.03

Яка природа Луганської області?
54.
23.03

Чому природну зону назвали лісостеповою?
55.
03.04

Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?
56.
06.04

Яка природа в степу?
57.
10.04

Які галузі господарства краще розвивати у степовій зоні?
58.
13.04

Яка природа в Карпатських та Кримських горах?
59.


Навчальний проект «Чому ліси називають «легенями планети»?»
60.
20.04

Які природні заповідники є в Україні?
61.
24.04

Навчальний проект «як охороняти природу рідного краю?»
62.
27.04

Повторення та узагальнення з теми «Україна – європейська держава»
63.
04.05

Контрольна робота з теми «Україна – європейська держава».
Тема «Тіла та речовини»(8 годин)
64.
08.05

У яких станах перебувають тіла і речовини?
65.


Яку будову мають речовини?
66.
11.05

Чому властивості твердих тіл, рідин і газів залежать від їхньої будови?
67.
15.05

Як людина застосовує різноманітні речовини та матеріали?
68.
18.05

Як людина застосовує різноманітні речовини та матеріали?
69.
22.05

Повторення та узагальнення з теми «Тіла та речовини».
70.
25.05

Повторення й узагальнення з теми. Підбиття підсумків семестру та року.





























Календарно-тематичне планування уроків
«Інформатика»
за підручником М.М. Корнієнко, С.М. Крамаровської, І.Т. Зарецької
ІІ семестр

№ з.п.
Дата
Примітки
Тема уроку
Тема «Безпека дітей в інтернеті»  (6 годин)
18.
18.01

Мережа інтернет.
19.
25.01

Навчаємося в інтернеті.
20.
01.02

Електронне спілкування.
21.
08.02

Створення і надсилання електронних листів.
22.
15.02

Безпечна робота в інтернеті.
23.
22.02

Повторення та узагальнення з теми «Безпека дітей в інтернеті».
Тема «Алгоритми з розгалуженням і повторенням»  (9 годин)
24.
01.03

Алгоритми і виконавці.
25.
15.03

Істинні та хибні висловлювання.
26.
22.03

Логічне слідування.
27.
29.03

Алгоритми з розгалуженнями.
28.
05.04

Алгоритми з розгалуженнями.
29.
12.04

Алгоритми з циклами.
30.
19.04

Алгоритми з циклами.
31.
26.04

Створюємо гру.
32.
03.05

Повторення та узагальнення з теми «Алгоритми з розгалуженням і повторенням».
Тема «Компютерні  презентації»  (3 години)
33.
10.05

Комп’ютерні презентації.
34.
17.05

Оформлюємо комп’ютерну презентацію. Анімація об’єктів слайда.
35.
24.05

Підбиття підсумків семестру та року.













Календарно-тематичне планування уроків
літературного читання
за підручником О.Я. Савченко
ІІ семестр

№ з.п.
Дата
Примітки
Тема уроку

Тема «Як не любить той край»(16 годин)

52.
16.01

Володимир Сосюра. Як не любить той край… напам’ять

53.
17.01

Василь Сухомлинський. Восени пахне яблуками. Читання напам’ять прозових текстів (35-40слів)

54.
18.01

Марко Вовчок. Літній ранок

55.
19.01

Урок позакласного читання. Цей цікавий світ. (оповідання «Арктика і Антарктика»

56.
23.01

Михайло Коцюбинський. Літній день

57.
24.01

Надія Кир’ян. Євшан

58.
25.01

Григір Тютюнник. Ласочка

59.
26.01

Григір Тютюнник. Ласочка

60.
30.01

Урок позакласного читання. Поетична палітра (вірші про рідну землю)

61.
31.01

Тетяна Кара-Васильєва.  Співуча глина корочено)

62.
01.02

Володимир Лучук. Скільки річок в Україні?

63.
02.02

Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело

64.
06.02

Урок позакласного читання. Село моє, для мене ти єдине.

65.
07.02

Степан Жупанин. Загадка-добавлянка.  Г. Тютюнник «Дивак»

66.
08.02

Г. Тютюнник «лісова сторожка»

67.
09.02

Підсумковий урок за темою «Як не любить той край…»

Тема «Видатні українські письменники» (22 години)

68.
13.02

Тарас Шевченко. Про себе

69.
14.02

Тарас Шевченко. Вітер віє-повіває Вітер з гаєм розмовляє…напам’ять

70.
15.02

Урок позакласного читання. Поезія Т. Г. Шевченка

71.
16.02

Тарас Шевченко.  Реве та стогне Дніпр широкий…

72.
20.02

Музей «Заповіту» Тараса Григоровича Шевченка в Переяславі. Проект «Мандрівка шляхами Тараса Шевченка»

73.
21.02

О. Сенатович «Малий віз» уривок.

74.
22.02

Іван Франко. Дивувалась зима…

75.
23.02

Іван Франко. Дрімають села…напамять

76.
27.02

Іван Франко. Лисичка-кума

77.
28.02

Контрольна робота Навички читання мовчки (письмово)

78.
01.03

Урок позакласного читання. Поезія І. Я. Франка

79.
02.03

Леся Українка. Конвалія (уривок)

80.
06.03

Леся Українка. Давня весна. Проект «Леся Українка поетична квітка України»

81.
07.03

Леся Українка. Біда навчить

82.


Леся Українка. Біда навчить (продовження роботи над казкою)

83.
09.03

Леся Українка. Біда навчить. Складання плану, переказ

84.
13.03

Аудіювання (письмово).

85.
14.03

О. Гончар «Людина в степу»

86.
15.03

Урок позакласного читання. Поезія Лесі Українки.

87.
16.03

В. Скуратівський «Як у серпні дбаємо, так зимою маємо»

88.
20.03

Максим Рильський. Ким хочеш бути, хлопчику, в житті?

89.
21.03

Підсумковий урок за темою «Видатні українські  письменники»

Тема «Розповіді про нас самих» (7 годин)

90.
22.03

Байки. Мораль байки. Езоп. Двоє приятелів і ведмідь

91.
23.03

Леонід Глібов. Зозуля й Півень

92.
03.04

Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово)

93.
04.04

Неля Шейкоедведєва.  Лисиця, що впала з неба (П’єса- казка на 2 дії)

94.
05.04

Урок позакласного читання. С. Руданський «Ворон і Лис»

95.
06.04

Неля Шейкоедведєва.  Лисиця, що впала з неба (П’єса- казка на 2 дії). Інсценізація уривка з п’єси

96.
10.04

Підсумковий урок за темою «Розповіді про нас самих»

Тема «Літературні казки зарубіжних письменників» (7 годин)

97.
11.04

Ліна Костенко.  Затишно дітям в пазусі казок Олександр
Пушкін. Казка про царя Салтана… (уривки)

98.
12.04

Марія Паар «Вафельне серце»

99.
13.04

Марія Паар «Вафельне серце», переказ

100.


Марія Паар «Вафельне серце», переказ за планом

101.
18.04

Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела

102.
19.04

Урок позакласного читання. Джеймс Крюс «Тім Талер, або Проданий сміх»

103.
20.04

Підсумковий урок за темою: «Літературні казки зарубіжних письменників»

Тема «СВІТ ДИТИНСТВА В ЛІТЕРАТУРІ.
ЛЮ ДИНА ПОЧИНАЄТЬСЯ З ДОБРА»(11 годин)

104.
24.04

Любов Забашта. Сказав мудрець… Анатолій Костецький. Мрія

105.
25.04

Анатолій Костецький. Спішу додому

106.
26.04

Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов

107.
27.04

Всеволод Нестайко. Шура і Шурко

108.


Всеволод Нестайко. Шура і Шурко (продовження роботи над твором)

109.
03.05

Марія Чумарна. Казка про друга (уривок 35-40 сл)

110.


Урок позакласного читання. О. Романчук «Соловейко з одним крилом»

111.
04.05

Марія Чумарна. Казка про друга (продовження роботи над твором)

112.
08.05

Всеволод Нестайко. Із сміхом треба бути обережним. Галина

113.
10.05

Микола Сингаївський. Сміх для всіх

114.
11.05

Перевірка навичок читання вголос

Тема «Світ дитинства в літературі. У кожного є співуча пірїнка»(10 годин)

115.
15.05

Василь Сухомлинський. Співуча пір’їнка

116.
16.05

Контрольна робота. Навички читання вголос (усно)

117.
17.05

Степан Жупанин. Намалюю вітер.

118.
18.05

Урок позакласного читання. В. Радзикевич «Білосніжка» (п’єса)

119.
22.05

Підсумкова контрольна робота (ДПА)

120.
23.05

Олександр Єфімов. Тут усе є…

121.
24.05

Емілія Саталкіна. Кожний знає своє діло. Микола Сингаївський. Дощ із краплі починається

122.
25.05

Володимир Рутківський. Як складають вірші. Складання віршів учнями.
Підсумковий урок за темою «Світ дитинства в літературі».
Підсумковий урок за рік.



Календарно-тематичне планування уроків
«Мистецтво»
за підручником Л. М. Масол, О.В. Гайдамака,
Н.В. Очеретяна, О.М. Колотило
ІІ семестр

№ з.п.
Дата
Примітки
Тема уроку
Тема «Подорож країнами і континентами» (10 годин)
18.
17.01

На гондолах по Італії.
19.
24.01

Подорож до Австрії та Німеччини.
20.
31.01

Франція – країна палаців, театрів та музеїв.
21.
07.02

Відпочинок та розваги англійців.
22.
14.02

Батьківщина фламенко.
23.
21.02

Казковий світ.
24.
28.02

Неповторні індійські візерунки.
25.
07.03

Східні мотиви.
26.
14.03

Ритми і кольори Африки.
27.
21.03

Мистецтво Америки.
Тема «Дзвони минулого, шляхи майбутнього» (8 годин)
28.
04.04

Великоднє свято.
29.
11.04

Обрядові символи сивої давнини.
30.
18.04

Мистецтво крізь віки.
31.
25.04

Мистецтво крізь віки.
32.


Мистецтво крізь віки.
33.
09.05

Мистецтво майбутнього.
34.
16.05

Мистецтво майбутнього.
35.
23.05

Підбиття підсумків семестру та року.


















Календарно-тематичне планування уроків
математики
за підручником М.В.Богданович, Г.П.Лишенко
ІІ семестр

№ з.п.
Дата
Примітки
Тема уроку
Тема «Площа» (6 годин)
69.
16.01

Площа. Порівняння плоских геометричних фігур за площею. Одиниці вимірювання площі. Вимірювання площі палеткою
70.
17.01

Формула знаходження площі прямокутника. Читання і запис числових виразів. Розв’язування задач
71.
18.01

Побудова прямокутника. Обчислення його периметра і площі. Розв’язування практично зорієнтованих задач
72.
20.01

Площа квадрата. Задачі на знаходження площі квадрата та складання оберненої до неї задачі
73.
23.01

Тематична контрольна робота №5
74.
24.01

Аналіз контрольної роботи. Практично зорієнтовані задачі
Тема «Ділення на одноцифрове число» (7 годин)
75.
25.01

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Задачі на рівномірний прямолінійний рух
76.
27.01

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Перевірка правильності виконання  дії ділення. Обчислення виразів. Розв’язування задачі з буквеними даними
77.
30.01

Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі. Кількість цифр у частці до початку обчислень. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці
78.
31.01

Ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач на знаходження  площі прямокутника та обернених до них
79.
01.02

Ділення на одноцифрове число. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач на рівномірний прямолінійний рух двох тіл у різних напрямках
80.
03.02

Ділення на одноцифрове число. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на рух у різних напрямках
81.
06.02

Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове з остачею. Розв’язування складених задач на рух у різних напрямках.
Тема «Дроби» (7 годин)
82.
07.02

Поняття «дріб». Читання та запис дробів. Обчислення виразів зі змінною. Розв’язування задач
83.
08.02

Чисельник і знаменник дробу. Порівняння дробів. Побудова відрізків заданої довжини. Розв’язування задач
84.
10.02

Знаходження дробу від числа. Розв’язування задач на знаходження дробу від числа
85.
13.02

Дроби, які дорівнюють одиниці. Порівняння дробів. Знаходження значення виразу з буквою, що повторюється два рази. Розв’язування задач
86.
14.02

Знаходження числа за величиною його дробу. Розв’язування практично зорієнтованих задач
87.
15.02

Тематична контрольна робота №6
88.
17.02

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого
Тема «ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ І  ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВОГО     ЧИСЛА  НА  ДВОЦИФРОВЕ» (26 годин)
89.
20.02

Множення на круглі числа: 1290 · 70.
Складені задачі, розв’язання яких вимагає знаходження дробу від числа
90.
21.02

Множення на круглі числа 1290 · 70. Кількість цифр у добутку до початку виконання обчислень. Складені задачі, розв’язання яких вимагає знаходження числа за величиною його дробу
91.
22.02

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Обчислення виразів на порядок дій. Розв’язування задач на сумісні дії
92.
24.02

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Дії з іменованими числами. Задачі на зведення до одиниці
93.
27.02

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове з остачею. Задачі на рух у різних напрямках. Задачі на знаходження площі прямокутника
94.
28.02

Ділення багатоцифрових   чисел на  одноцифрове. Розв’язування задач опрацьованих видів
95.
01.03

Множення на круглі числа. Розв’язування рівнянь. Підготов- ка до розв’язування задач на пропорційне ділення
96.
03.03

Задачі на пропорційне  ділення. Письмове множення на круглі числа
97.
06.03

Множення на круглі числа. Задачі на пропорційне ділення
98.
07.03

Ділення багатоцифрових чисел на круглі числа 14 560 : 70. Задачі на пропорційне ділення
99.


Ділення багатоцифрових чисел на круглі числа. Обчислення виразів на порядок виконання дій. Складені задачі опрацьованих видів
100.
10.03

Ділення багатоцифрових чисел на круглі у випадку, коли в частці є нулі. Порівняння задач на пропорційне ділення
101.
13.03

Ділення багатоцифрових чисел на круглі. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач з буквеними даними
102.
14.03

Множення і ділення на круглі числа. Розв’язування задач на пропорційне ділення. Вирази на порядок дій. Дії з іменованими числами
103.
15.03

Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень
104.
17.03

Аналіз контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого
105.
20.03

Письмове множення багатоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями
106.
21.03

Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрове. Розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями
107.
22.03

Множення на двоцифрове число. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач опрацьованих видів
108.
24.03

Множення на двоцифрове число. Розв’язування задач на знаходження площі і периметра прямокутника і квадрата
109.
03.04

Множення на двоцифрове число. Розв’язування задач на рівномірний прямолінійний рух тіл в одному і в різних напрямках
110.
04.04

Множення на двоцифрове число. Розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями
111.
05.04

Множення на двоцифрове число. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач опрацьованих видів
112.
07.04

Множення на двоцифрове число. Обчислення виразів на порядок дій. Розв’язування задач різних видів
113.
10.04

Множення на двоцифрове число. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного
114.
11.04

Множення на двоцифрове число. Обчислення виразів зі змінною. Розв’язування задач різних видів
115.
12.04

Тематична контрольна робота №7
116.
14.04

Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого
117.
18.04

Письмове ділення багатоцифрових  чисел на двоцифрове. Розв’язування задач на пропорційне ділення
118.
19.04

Письмове ділення багатоцифрових  чисел на двоцифрове. Задачі на знаходження дробу числа і числа за величиною його дробу
119.


Письмове ділення багатоцифрових  чисел на двоцифрове. Задачі на сумісні дії
120.
21.04

Письмове ділення багатоцифрових  чисел на двоцифрове. Дії з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач опрацьованих видів
121.
24.04

Письмове ділення багатоцифрових  чисел на двоцифрове. Перевірка правильності виконання дії ділення. Розв’язування задач опрацьованих видів
122.
25.04

Письмове ділення на двоцифрове число. Випадки, коли в записі частки є нулі (304 500 : 75, 45 066 : 74).
123.
26.04

Задачі на обчислення довжини сторони прямокутника за відомим периметром і довжиною однієї з його сторін.
124.
28.04

Задачі на обчислення довжини сторони прямокутника за відомим периметром і довжиною однієї з його сторін.
125.


Задачі на обчислення довжини сторони прямокутника за відомим периметром і довжиною однієї з його сторін.
126.
03.05

Письмове ділення на двоцифрове число. Обчислення виразів на порядок дій. Розв’язування задач опрацьованих видів
127.


Письмове множення і ділення багатоцифрових  чисел на двоцифрове. Закріплення. Розв’язування задач
128.
05.05

Ділення з остачею. Властивість остачі. Обчислення числових нерівностей способом добору. Розв’язування задач опрацьованих видів
129.


Задачі на обчислення довжини сторони прямокутника за відомим периметром і довжиною однієї з його сторін.
130.
08.05

Тематична контрольна робота №8
131.
10.05

Аналіз контрольної роботи. Підготовка до ДПА.
132.
12.05

Підсумкова контрольна робота (ДПА)
133.
15.05

Аналіз контрольної роботи. Систематизація вивченого
134.
16.05

Перевірка ділення з остачею.
135.
17.05

Розв’язування задач геометричного змісту
136.
19.05

Перевірка ділення з остачею.
137.
22.05

Повторення і закріплення вивченого за рік
138.
23.05

Узагальнення і систематизація вивченого за рік
139.
24.05

Узагальнення і систематизація вивченого за рік
140.
26.05

Підсумковий урок за рік






































Календарно-тематичне планування уроків
«Фізичної культури»
ІІ семестр

№ з.п.
Дата
Примітки
Тема уроку
52
16.01

Бесіда «Правила поведінки в спортивній залі». ЗРВ.Рухливі ігри.

Гандбол 

53
18.01
1
Гандбол. Бесіда «Правила поведінки та техніки безпеки на заняттях гандболу. Основні правила гри у гандбол». Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками.
54
20.01
1
Гандбол. Бесіда «Видатні українські гандболісти». Ведення м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками. Кидок м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
55
23.01
1
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
56
25.01
1
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
57
27.01
1
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
58
30.01
1
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
59
01.02
1
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
60
03.02
1
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
61
06.02
1
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.
62
08.02
1
Гандбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Ведення м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками в русі. Кидок м’яча у ворота з місця та з 2-3-х кроків.




Футбол

63
10.02
1
Футбол. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Акробатичні вправи. Техніка ведення м’яча вісімкою. Відволікальні дії: фінт без м’яча, фінт з м’ячем. Вкидання м’яча з місця, з кроку на точність. Відбирання м’яча вибиванням у суперника. Удари по м’ячу головою. Тактична підготовка: індивідуальні дії без м’яча «відкриванням і закриванням».
64
13.02
1
Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Акробатичні вправи. Техніка ведення м’яча вісімкою.
65
15.02
1
Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Техніка ведення м’яча між стійками. Відволікальні дії. Техніка гри воротаря: вкидання м’яча з місця, знизу, згори.
66
17.02
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Акробатичні вправи. Техніка ведення м’яча вісімкою, між стійками. Відбирання м’яча вибиванням у суперника, коли суперник рухається ліворуч та праворуч від гравця.. Удари по м’ячу головою з розбігу.Рухлива гра .
67
20.02
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Акробатичні вправи. Техніка ведення м’яча вісімкою, між стійками. Відбирання м’яча вибиванням у суперника, коли суперник рухається ліворуч та праворуч від гравця.Рухлива гра .
68
22.02
1
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Акробатичні вправи. Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії: фінти з м’ячем. Вкидання м’яча з кроку ноги чи на хід товариша. Відбирання м’яча вибиванням у суперника, коли суперник рухається назустріч. Рухлива гра.
69
24.02
1
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Акробатичні вправи. Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії: фінти з м’ячем. Рухливі ігри.
70
27.02
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Акробатичні вправи. Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії: оббігання м’яча, що рухається назустріч. Рухлива гра.
71
01.03
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування правильної постави. Техніка ведення м’яча. Техніка гри воротаря. Рухливі ігри.
72
03.03
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування правильної постави. Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії: фінт відходом, ударом, зупинкою. Вкидання м’яча з кроку на точність, з кроку в ноги чи на хід товариша. Рухливі ігри.
73
06.03
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Вправи для формування правильної постави. Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії: фінт відходом, ударом, зупинкою.
74

1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Вправи для координації рухів. Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії: фінти з м’ячем. Тактична підготовка: визначення та розуміння ігрових ситуацій, у яких доцільне ведення м’яча, передача м’яча та обведення суперника. Групові дії.
75
10.03
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Вправи для координації рухів. Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії: фінти з м’ячем. Відбирання м’яча вибиванням у суперника. Удари по м’ячу головою. Жонглювання м’ячем. Тактична підготовка: визначення та розуміння ігрових ситуацій, у яких доцільне ведення м’яча, передача м’яча та обведення суперника. Групові дії.
76
13.03
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Вправи для координації рухів. Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії: фінти з м’ячем. Відбирання м’яча вибиванням у суперника. Рухливі ігри.
77
15.03
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Вправи для м’язів стопи. Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії. Відбирання м’яча вибиванням у суперника. Рухливі ігри.
78
17.03
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Вправи для м’язів стопи. Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії. Вкидання м’яча з кроку на точність. Відбирання м’яча вибиванням у суперника. Удари по м’ячу головою.
79
20.03
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Вправи для м’язів стопи. Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії. Вкидання м’яча з кроку на точність.
80
22.03
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Вправи для м’язів стопи. Техніка ведення м’яча. Відволікальні дії. Вкидання м’яча з кроку на точність. Відбирання м’яча вибиванням у суперника. Рухливі ігри.
81
24.03
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Рухлива гра «Не давай м’яча ведучому». Відволікальні дії. Відбирання м’яча вибиванням у суперника.
82
03.04
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Рухлива гра «Не давай м’яча ведучому». Ігри для навчання техніки гри у футбол.
83
05.04
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Рухлива гра «Не давай м’яча ведучому». Ігри для навчання техніки гри у футбол.
84
07.04
1
Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні вправи. Рухлива гра «Не давай м’яча ведучому». Ігри для навчання техніки гри у футбол.
85
10.04
1
Міні-футбол у школі.
86
12.04
1
Міні-футбол у школі.
87
14.04
1
Міні-футбол у школі.

Туризм. Легка атлетика і вправи комплексного тесту

88
19.04
1
Туризм. Правила техніки безпеки під час занять туризмом. Гігієна туриста. Загальні гігієнічні вимоги. Підготовка групового та особистого спорядження до туристичного походу. Упакування спорядження та укладання рюкзака. Встановлення намету. Рух у похідному строї зі зміною темпу руху.
89

1
Туризм. Комплектація похідної аптеки. Чергування ходьби й бігу. Ходьба й біг по пересічній місцевості. Вилізання на горизонтальні та вертикальні перешкоди. Упакування спорядження та укладання рюкзака. Встановлення намету. Рух у похідному строї зі зміною темпу руху. Зупинки для відпочинку.
90
21.04
1
Туризм. Комплектація похідної аптеки. Чергування ходьби й бігу. Ходьба й біг по пересічній місцевості. Вилізання на горизонтальні та вертикальні перешкоди. Упакування спорядження та укладання рюкзака. Встановлення намету. Рух у похідному строї зі зміною темпу руху. Зупинки для відпочинку.
91
24.04
1
Марш «Стежками здоров’я». Нестандартний урок.
92
26.04
1
Марш «Стежками здоров’я». Нестандартний урок.
93
28.04
1
Марш «Стежками здоров’я». Нестандартний урок.
94
03.05
1
Легка атлетика. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Високий старт. Стартовий розбіг. Біг на дистанції. Фінішування. Спеціальні вправи бігуна. Стрибок у довжину з розбігу, зігнувши ноги. Стрибок з місця через перепону. Метання малого м’яча «із-за спини через плече». Метання малого м’яча на дальність у коридор завширшки 10 м.
95

1
Легка атлетика. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Високий старт. Стартовий розбіг. Біг на дистанції. Фінішування. Спеціальні вправи бігуна. Стрибок у довжину з розбігу, зігнувши ноги. Стрибок у висоту з прямого розбігу, зігнувши ноги. Стрибок з місця через перепону. Контрольний навчальний норматив і вимога: малого м’яча на дальність у коридор завширшки 10 м.
96
05.05
1
Легка атлетика. Організовуючі та загальнопідготовчі вправи. Стартовий розбіг. Біг на дистанції. Фінішування. Спеціальні вправи бігуна. Стрибок у довжину з розбігу, зігнувши ноги. Стрибок у висоту з прямого розбігу, зігнувши ноги. Стрибок у висоту з косого розбігу переступанням. Метання малого м’яча у вертикальну і горизонтальну ціль.
97
08.05
1
Вправи комплексного тесту оцінки стану фізичної підготовленості. Організовуючі вправи. Стройові та загальнопідготовчі вправи. Швидкість: біг на 30 м (К).  Гнучкість: нахил тулуба вперед з положення сидячи. Спритність: «човниковий біг» 4х9 м. Швидкісно-силові якості: стрибок у довжину з місця або метання тенісного м’яча на дальність.
98
10.05
1
Вправи комплексного тесту оцінки стану фізичної підготовленості. Гнучкість: нахил тулуба вперед з положення сидячи. Підтягування. «Човниковий біг» 4х9 м.  Стрибок  у довжину з місця.
99
12.05
1
Вправи комплексного тесту оцінки стану фізичної підготовки. Сила: підтягування на високій (хл.) та низькій (д.) перекладині (К.). Витривалість: біг на 1000 м або на 1500 м. швидкість: біг на 30 м або на 60 м.
100
15.05
1
 Вправи комплексного тесту оцінки стану фізичної підготовленості. Спритність: «човниковий біг» 4х9 м. Гнучкість: нахил тулуба вперед з положення сидячи. Швидкісно-силові якості: стрибок у довжину з місця або метання тенісного м’яча на дальність.
101
17.05
1
Вправи комплексного тесту оцінки стану фізичної підготовленості. Швидкісно-силові якості: стрибок у довжину з місця або метання тенісного м’яча на дальність. Сила: підтягування на високій (хл.) та низькій Н 95 см (д.) перекладині або згинання та розгинання рук в упорі лежачи (К.). Спритність: «човниковий біг» 4х9 м.
102
20.05
1
Вправи комплексного тесту оцінки стану фізичної підготовленості. Швидкісно-силові якості: стрибок у довжину з місця або метання тенісного м’яча на дальність. Сила: підтягування на високій (хл.) та низькій Н 95 см (д.) перекладині або згинання та розгинання рук в упорі лежачи (К.). Спритність: «човниковий біг» 4х9 м.
103
22.05
1
Вправи комплексного тесту оцінки стану фізичної підготовленості. Швидкісно-силові якості: стрибок у довжину з місця або метання тенісного м’яча на дальність. Сила: підтягування на високій (хл.) та низькій Н 95 см (д.) перекладині або згинання та розгинання рук в упорі лежачи (К.). Спритність: «човниковий біг» 4х9 м.
104
24.05
1
Фізкультурно-спортивне свято «Веселий стадіон».
105
26.05
1
Підсумковий урок за рік.







































Види перевірних робіт у 4 класі
ІІ семестр

Предмет
Вид роботи
Дата
Українська мова
Контрольна робота з мовної теми
10.02
Диктант
13.03
Списування
14.04
Контрольна робота з мовної теми
25.04
Диктант
08.05
ДПА

Літературне читання
Напам’ять
16.01
Читання напам’ять прозових текстів
17.01
Напам’ять
14.02
Напам’ять
23.02
Контрольна робота. Навички читання мовчки (письмово)
28.02
Аудіювання (письмово)
13.03
Контрольна робота з літературним твором
03.04
Контрольна робота. Навички читання вголос (усно)
16.05
ДПА

Математика
Тематична контрольна робота №5
23.01
Тематична контрольна робота №6
15.02
Тематична контрольна робота  з перевірки сформованості навичок усних обчислень
15.03
Тематична контрольна робота №7
12.04
Тематична контрольна робота №8
08.05
ДПА

Російська мова
Контрольне тестування
21.02
Контрольне тестування
04.04
Переказ
25.04
Твір
16.05
          Аудіювання
19.05

Комментариев нет:

Отправить комментарий